lördag 28 mars 2009

Min syrra & jag

Min syrra Smilla och jag gör det mesta tillsammans. Vi hänger ihop hela dagarna, förutom när vi sover för Smilla gillar att ligga på nedervåningen och jag på övervåningen.
De flesta saker vi gör ihop handlar om att kolla in grejor. Ibland hittar jag en kanonpinne och då ska hon bara "kolla" den som hon säger, vilket brukar sluta med att hon snor den och så får jag jaga henne runt hela trädgården för att få tillbaks den.
Ofta är det brottning på programmet och eftersom jag är lite stabilare än Smilla så brukar jag buffa till henne så hon flyger. Men hon retar mig och smiter undan för hon är lite snabbare än jag.


Brottning. Kolla oschyssta greppet i nackskinnet!


Kollar in en grej vi hittade vid Ales stenar.


Veckans vackraste!



Vår syrra Curry med en vattenflaska.



Curry, Smilla och jag ska straxt leta godisar



När kommer de där godisarna??!! Skynda på
lite, va!!


Vi gör till och med 1 och 2 tillsammans



Full fart !!!!


Vadå? Vi ha'nte gjort nå'tt...



Det va'nte ja', de va Smilla, ja' lovar!!!



Nu ska'ru få!!!



När ja' får tag på're så ska'ru få se på andra
polisbatonger!!


Brottning!!



Kom igen, ba!

1 kommentar: