måndag 23 mars 2009

Cave Cane


Kolla vilken fin ny hundkoja Smilla och jag har fått!
Nej, jag skämtade bara, inte skulle vi nöja oss med en så enkel hydda.

Nu har husse äntligen slutat sura för att jag råkade komma åt kameran lite grand. Både husse och matte blev jättearga och diskuterade vad de skulle göra med mig. Husse var ett tag inne på att sätta in en annons på Blocket om "slyngelhund" som skulle säljas för 1 krona tassen.
Men jag börjar lära mig hur de ska hanteras nu, min husse och matte. Jag vet att husse egentligen gillar när jag hoppar upp i knät på honom och kramas och biter honom lite. He's such a softie...

Den senaste tiden har jag har tränat massor på att kissa på träd och har kommit på att det går mycket lättare om lyfter lite på ena bakbenet. Det går både att träffa bättre och kissa lite länge om man gör så. Det var vår kompis Quintus som vi träffade i lördags som tipsade om det. Husse hade tänkt ta lite bra bilder till bloggen när vi lekte, men så kom han på att kameran var förstörd...
Get over it, old man!

3 kommentarer:

  1. Lycka till grabben med benlyftet! Det kommer gå bättre och bättre! Prova att göra det med det andra benet också, brukar imponera på brudarna...

    SvaraRadera
  2. Nä, jag kör knäckebrödet "straight up"... Kanske lite vatten on the side.

    SvaraRadera
  3. Hobbe! Om det nu skulle vara så att husse trots allt inte kommer över dina små hyss så har jag 4 kronor så du kan komma hem till Skurup igen. Min matte har bara gamla kameror så jag tror inte att hon reagerar. Hon bara säger -jaha där gick den, jaja det var mitt eget fel. Fiffigt va?

    SvaraRadera