tisdag 17 mars 2009

Busted!


Idag när vi inte hade nå't att göra så sa Smilla till mig:
- Hobbe, kolla in mattes röda curlingkängor. Jag slår vad om att du inte vågar sno en av dom dära och kånka ut den i trädgården!
Men gissa vad fel hon hade!
Det var jättelätt, bara att vänta tills matte var upptagen med sin kamera, sen försiktigt smyga bort till dojjorna och ta en av dom dära i det mjuka skaftet och sen fort som attan smita ut i trädgården innan matte kom på mig.
Och Smilla hängde efter, men det var nog mest för att se vad som skulle hända när matte kom på mig.
För det gjorde hon.
Big time...

2 kommentarer:

  1. Jag bär också skor, fast jag tar inte i sönder dem. Då blir matte galen...

    SvaraRadera
  2. Jag kör med tofflor men dom får jag lov att ha. Där är rätt så bra tuggkänsla i dom. Fråga om du kan få en gammal trätoffla.

    SvaraRadera