tisdag 7 juli 2009

MIN FÖ'LSEDAG IDAG!!!


I morse vaknade jag av att en mässingorkester stod uppställd och spelade i trädgården, flaggorna smattrade i vinden och kommunalstyrelsens ordförande höll högtidstal vid stora torget!
Allt till min ära eftersom jag fyller 1 år idag!
Så nu väntar jag bara på paraden av hyllande människor med husse och matte i spetsen som kommer med stora paket för att hylla mig på denna stora dag.
Å grattis också till min syrra Curry och till alla mina andra syskon som främst bor nere i Skåne!

2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis lille Hobbe!
    Jo absolut, det var trevligt =) Nästa gång ni kommer ner kan ni få brottas m Kimba! O om det är om nåt år så kanske min kommande bruna labbe också haha! Jag mpste erkänna, jag blev lite förälskad i de små bruna björnarna!

    SvaraRadera
  2. Vi gratulerar, vi gratulerar, VI GRATULEEERAR lille Hobbe idag, med blommor och blader vi firar hans dager, jaaa viii graatuuleeerar lilleee Hooobbeeee iiidaaaaaa!!! Tuututuutelituuuuuut!

    SvaraRadera