torsdag 23 juli 2009

En helt vanlig vecka i en brun labbes liv...



...börjar med att vi sticker ut och springer med matte på morgonen. Springer vi i Tvetaskogen så får vi simma och bada efteråt. Matte har med sig en massa roliga saker i sin ryggsäck som vi får leka med.



Smilla gillar det där med att simma mer än jag. Hon toksimmar och jag sätter mig en bit ut i vattnet och sedan tar jag henne på returen liksom...




Sedan kanske vi leker lite med våra kompisar. Här leker vi med Quintus. (Det är Quintus boll men jag har inga planer på att låta någon annan leka med den.)



Så chillar vi inomhus lite emellanåt...




Sedan går vi ut och najsar i trädgården...



Och när det blir långtråkigt så brukar jag spexa lite för familjen.

2 kommentarer:

  1. Jamen hallå! Kunde du inte hitta en större pinne?!

    SvaraRadera
  2. Det är ingen pinne, det där är ju en timmerstock! Hahahahahaha!

    SvaraRadera