söndag 26 juli 2009

Himmelska hundar



Vi avslutade vår Stockholmsdag med ett besök på hundcaféet Himmelska hundar på Hedinsgatan på Gärdet. Det är ett ställe där både hussar å mattar och vi kan fika ihop och det är alltid en massa hundar där som springer lösa och leker. Det var jättevarmt när vi var där så matte tog en vatten (precis som vi fast hon behövde inte dricka ur hundskålen på golvet), husse tog en latte å så fick vi varsin kaka med leverpastej. Det var kanon!



Det var tre Corgis där som vi försökte leka med. Men den ena, Mimmi, tyckte inte om att jag kollade in hennes rumpa så hon nöp till mig i nosen. Det gjorde inte så ont, men det blev en liten skråma. Så nu har jag fått mitt första slagsmålsärr!!!



När vi kom hem så bollade vi av direkt. Kolla in min nos noga. Ser ni skråman, precis mitt på nosen...Häftig, eller hur??

3 kommentarer:

  1. WOOOOOOW!!! Men jag ser inte rispan??? Men det blir nog ett fett ärr!

    SvaraRadera
  2. Jamen alltså! Jag vet inte om detär för att vi bor så långt ifrån varandra men jag kan inte se rispan. Den har kanske hunnit och läkas. Kanske.......

    SvaraRadera
  3. Hmmm! Antingen retas ni eller så behöver ni besöka en optiker. Den syns ju hur tydligt som helst ju ...

    SvaraRadera