onsdag 1 april 2009

Min husse är på resande fot några dagar så nu blir det lite begränsat med blogginlägg tyvärr. Ja, jag erkänner, det är han som hjälper mig med tekniken när det gäller att få ut mina tankar på internet. Men vore tangentborden mer anpassade för hundtassar så skulle jag fixa allt själv!
Men Smilla, tant Jackie å jag har det rätt OK ändå just nu. Det är jättekul att bada i alla pölar som har blivit i skogen när snön smälter. Sen när man kommer hem ligger man i solen på gräsmattan och torkar medans man stilla tuggar på en pinne och funderar på vart solen tar vägen på kvällen, vem som gör alla tuggisar och hur hårda tacklingar Smilla tål innan hon blir förbannad.

1 kommentar:

  1. Du har det bra du Hobbe, vår matte hotade med att det var dags och shamponeras innan lördag för då ska vi till V Ingelsta på fest. Festen är väl ok men huu, badet! Det vill allt till att matte bjuder på mycket korv. Ha det så bra, hälsa alla.

    SvaraRadera