lördag 11 april 2009

Släktmöte


Ava, Hanna, jag, tant Jackie och Smilla


Igår var vi på släktmöte hemma hos mattes syster. Där bor den Irländska vattenspanieln Ava och schäfern Hanna som alltså blir våra kusiner (?).
Ava är 7 år och lite bossig och en riktig "dramaqueen", så fort man bara tittar på hennes tassar skriker hon i högan sky som om hela världen håller på att sätta sig på hennes tassar.
Hanna däremot är ganska cool men ska valla in oss hela tiden vilket ibland kan bli lite jobbigt.
I morgon åker husse och matte till Athen en vecka och då ska vi bo här. Det kommer bli kanon för här finns det en massa katter som man kan reta, bara man passar sig för att komma för nära, för de är lite lömska med sina klor. Smilla har bott här flera gånger och hon är känd som "kattpussaren", för när hon var här senast fanns det nyfödda kattungar som hon gillade att pussa på.
Tyvärr betyder det att det blir en veckas uppehåll i bloggandet, men när vi kommer hem ska jag berätta allt om hur vi haft det.

4 kommentarer:

  1. nu blir det sådär igen!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet ... men husse kommer inte kunna ha nå'n koll på mig (**MÖJLIGHETER**) när han är i Grekland och jag kvar straxt utanför Suburbia.

    SvaraRadera
  3. Ja, akta dig för katterna, lömska jävlar de dära....

    SvaraRadera
  4. Ja ha, och nu har det gått en vecka och har man hört nått?!! Näe.

    SvaraRadera