måndag 27 april 2009

Kronans Damcykel


Matte har lånat en cykel av Avas och Hannas matte, så idag tog matte ut Smilla på en liten cykeltur. Men Smilla kunde inte cykla så hon fick springa bredvid medans matte cyklade. Och när de kom hem var Smilla helt utpumpad så hon däckade helt... Matte tyckte att husse också skulle ut och cykla, det hade visst någonting med bilringar att göra... Men husse låtsades inte höra, han tog på sig hörlurarna och lyssnade på musik istället, Kal P Dal tyckte jag att det lät som...

3 kommentarer:

  1. Kal P Dal, det är ju hemlandstoner för dig och Smilla, Hobbe!

    SvaraRadera
  2. "Jao haour jubbad å slided, kännor maj som ett juuur, så jaou tar maj en luuur... föor jau haur jubbat föor EssJej...", Pelle känner väl till Kalle P, husse o matte spelar massor med KalleP-låtar med bandet! Höj volymen!!!

    SvaraRadera
  3. Hej, har du hittat på nått bus? Jag har! Chillie och jag var ute på altanen och där stod en kruka med en amaryllislök i. Den står inte där längre. Jag har tuggat isönder den och jag har ätit upp en del. Matte sa att jag kommer att se ut som en Amaryllis!? Hon var inte glad. Hon såg konstig ut i ansiktet. Du kan väl skriva lite det var så länge sedan.

    SvaraRadera