torsdag 23 april 2009

Det spökar!!!!!!!



På övervåningen i vårt hus finns det en jätteläskig klädkammare och dörren till den står alltid öppen, oavsett att husse och matte alltid stänger den!!!
Ibland står den lite på glänt och ibland vidöppen, UTAN ATT NÅGON HAR ÖPPNAT DEN!!!

Tant Jackie, som har varit i det här huset i hela sitt liv, har berättat att Fanny, hennes gamla kompis som har åkt till hundhimlen, brukade ligga därinne och sova för att få vara lite ifred, det var liksom hennes plats i huset... och kanske är det hon som fortfarande buffar upp dörren för att hålla ett öga på oss...

Och en gång när jag var ensam på övervåningen tyckte jag att jag såg någonting som rörde sig därinne i mörkret... nånting mörkt som liksom stirrade tillbaks på mig...och så kom den en kall pust därinifrån... och så sprang jag direkt ned på undervåningen och hoppade upp i husse knä. Och satt där jättelänge!

1 kommentar:

  1. Hum... konstigt! Känns som att ni får kontakta en exorsist?

    SvaraRadera