tisdag 7 april 2009

Ytterligare en vecka

En hel vecka har gått utan något bloggande! Jag skällde (!!) ut husse när han kom hem från sitt resande. Han fattar ju inte att jag har mitt rykte som bloggare och en trogen läsekrets att sköta. Så här kommer min vecka i bilder.


Så här glad blev jag när husse äntligen kom hem



Och Smilla berättade hur det var när hon var
hos tandläkaren.



Vi har ätit ute i solen


Vi har sprungit i skogen och hjälpts åt att
hämta pinnar


Och jagats i skogen


Och tant Jackie har suttit i solen



Och badat och blivit blöt


Och försökt bli lite torr


Och kollat in att isen har släppt i vår badsjö



Och trynat en stund


Och nappat lite


Och husse har torkat tårarna efter den
tuggade kameran ...

2 kommentarer:

  1. Hej Hobbe. Du ska säga till husse att han inte får vara borta så länge. Ska tala om att jag har brossan på besök! Han är jättevild! men snäll. Matte klickar för honom så att han ska bli trött i huvudet och det blir han men det är han inte länge. Ha ha. Hälsa tant Jackie att hon är jättesöt. Det är Smilla och du också men ni vet ju det. Moss

    SvaraRadera