tisdag 20 juli 2010

Poollabbar


- Kom Hobbe så badar vi, sa Smilla idag när det var som tokvarmast.



Så vi hoppade i vår pool som matte fyllt med kallt härligt vatten.


Men Smilla blev skraj för nå't så hon hoppade ur snabbare än kvickt.



Så då kunde jag passa på att undersöka botten på poolen ordentligt.


Men jösses vad blöt man blir av att bada! SKAKA SKAKA SKAKA!


Vattnet bara rinner om nosen.


Men det är supernajs att bli härligt nedkyld...


... så Smilla vågade sig tillbaka så småningom.


När matte inte snålar med vattnet så kan man nästan simma i poolen


Och efteråt känner man sig jättenöjd. Även om man kärringbadar som Smilla!

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Det måste vara jätteskönt med tanke på att pälsen är på även sommartid!?

    SvaraRadera
  2. Kattkillen Victor21 juli 2010 kl. 19:07

    Vad modiga ni är!!! Jag vågar mig bara ner till sjön för att dricka vatten. Min favorit människa är mer i vattnet är på land när det har varit så här varmt. Hon brukar sätta på mig en snygg våt halsduk som gör att pälsen känns lite svalare.

    SvaraRadera