onsdag 7 juli 2010

Grattis på födelsedagen, Hobbe!


I dag fyller vår favoritkille, Hobbe, två år. Dagen till ära ska vi åka och köpa födelsdagspresent och till kvällen vankas märgben. Det ni!
Igår hade vi en jätteintressant och givande dag i Skurup tillsammans med Pamela, Kimba och gammelmatte, Birigitta och töserna. Pamela ledde en lite snabbkurs i "rallylydnad" för oss. Vi tog massor av bilder under dagen men tyvärr gick de inte att ladda ner på min bärbara dator så jag får göra det sedan när vi kommit hem på vår stora dator. Så jag berättar mer om det på söndag. Hur som helst så hade vi jättetrevligt och roligt. Så tusen tack, Pamela, för att du tog dig tid och för att du var så pedagogisk och hade så stort tålamod med oss. Och tack, Birigtta, för fikat och att du ordnat med allt inför dagen! Bilder kommer som sagt i slutet på veckan. Vi ser fram mot en fortsättningskurs när vi kommer till Skåne vecka 35.

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni tyckte rallylydnad var skoj! Roligast är ändå när gammelmatte vimsar till det på banan och står och skäller på skyltarna... Gjorde hon det igår???

    SvaraRadera
  2. Vi hade en mycket trevlig eftermiddag. Det var jätteroligt att få träffa er alla. En riktad kommentar till min söta dotter Anna, jag skällde inte på en enda skylt. Jag var mycket civiliserad. Smilla och Hobbe verkade som om de kan tycka det hela är roligt.

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Anna, allt gick mycket civiliserat tillväga. Men jag måste erkänna att i stundens hetta var det lite knepigt att komma ihåg vilket hålla höger och vänster var, om det var jag eller Smilla som skulle gå runt eller om vi skulle gå runt tillsammans. Det var väldigt mycket att hålla reda på. Men det var kanonroligt. Det här kommer vi anamma och jobba mycket med.

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen önskar Pelle,Alvin,Anna och Peter

    SvaraRadera