söndag 8 augusti 2010

Spiderman


Får jag lov att presentera världens tuffaste och coolaste men även sötaste och mysigaste Spiderman. Kolla in hans stora muskler! Spidermans mamma står i bakgrunden och bara njuter av den bedårande lille killen. Han är så himla söt så man skulle kunna käka upp honom. Förlåt... stor och stark och tuff menar jag förstås.



Här har ni Spidermans syrra, Tyra. Hon är minst lika tuff som sin bror. Hon har minsann åkt massor av läskiga karuseller och berg-och-dalbanor på Gröna lund. Det är mer än vad husse och matte vågar.



Middagen som Spidermans mamma och pappa hade fixat var superb - som vanligt. Desserten likaså. Till desserten smakade Spidemans pappa och vår husse på en whisky som var äldre än t.o.m. husse. Den är gjord 1963!!! Kornet som användes till whiskyn måste ha odlats sommaren 1962. Börjar ni haja? Vår husse är JÄTTEGAMMAL!


Skål på er!

Husse njuter och sörplar i sig whiskyn lååååångsamt.

I dag har vi varit lite vädertrötta. Det har regnat i flera dagar nu och vi har haft massor att göra så vi najsar bara i dag.


Jag har hittat en ny favoritplats där jag får sova i fred. Lite hårt är det men man har god uppsikt över allt som händer i huset. Skulle jag somna och någon försöker smyga ut utan mig så ser jag det direkt. Ingen passerar mig utan att jag märker det. Ha! Jag är minst lika tuff och listig som Spiderman!
Tack, Tina och Nisse för en fantastisk middag och alla trevliga samtal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar