söndag 22 augusti 2010

Sjöblommorna


Igår kom Sjöblommorna från Saltsjö-Boo på besök. Louise och Julia ville att vi skulle leka med min boll men jag var till en början lite skeptisk och bar iväg den. När jag kollat in läget och sett att de var ju riktigt mysiga tjejer då började vi leka med bollen tillsammans.


Efter att ha ätit en god middag och diskuterat det kommande valet och en massa andra saker var det dags för "a nice cup of tea". Louise låter Julia smaka på téet.



Storebror, Edward, med sin söta skrattgrop gillade också téet.


Jag fick inget te... Först blev jag lite putt men när Julia började klia mig så blev livet lite roligare igen.


Kolla in den coola tjejen! Louise fick låna mattes kamera en stund och tog bland andra den här coola bilden på Julia.

Och den här på storebror, Gustaf.

Och så tog hon den här bilden när pappa Claes, Edward och Gustaf, lajade i soffan. Vet inte riktigt vad det gick ut på men roligt verkar det vara.


Far och son.


Fader Claes. Seriös kille. Not! Det gäller att återställa sin image efter buset i soffan.


Kameran gick runt så alla tog bilder på alla. Den här bilden har husse tagit på Louise.


Och den här tog han på Marianne.


Allt var skönt och relaxat. Vad skönt det är att tillbringa en ledig söndag tillsammans med familj över en god söndagsmiddag.
Nu är det bara 3 dagar kvar innan vi åker till Österlen...

1 kommentar: