lördag 12 september 2009

Efter en hård arbetsvecka...



... så vill man inte annat än "chilla" i trädgården. Vi har ingen lust att göra någonting i dag, bara lata oss och najsa.



Smilla orkar inget annat än ligga raklång på rygg och bita på en tross och jag orkar bara ligga och slött bita på en pinne.



"Hobbe, kom och ta den då!"



"Nä, jag ligger ju här med min pinne... Zzzzzzzzzzzzz." "Hobbe! Hobbe! Äh, han har somnat."



Tant Jackie är den enda som är vaken. Till och med husse och matte har somnat. Men Jackie är ju å andra sidan pensionär och är ledig hela veckan. Vi andra jobbar ju faktiskt jättehårt i veckorna.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag suttit länge och tittat på gamla Jackie och jag måste säga: Det är den vackraste gamla hund jag har sett på mycket länge. Hon lyser av klokhet.

    Mä väl alla.

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad modern menar med "Mä väl alla", men bara nicka och håll med... ;)
    På första bilden ser det ut som Hobbe håller hela trädet i framtassarna, hahaha! Starke Adolf?
    Ni ser ut att ha det gott! =)

    SvaraRadera