fredag 9 oktober 2009

Planering pågår



Igår hade de vår- och sommarplanering på mattes jobb. Det var så tråååååkigt så jag höll på att smälla av. De höll på med ett processchema och klistrade upp en massa fåniga lappar och pratade fram och tillbaka om ditt och datt. TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!

Så jag fick roa mig själv. Jag smög ut och snodde en gren från ett äppelträd och sekunden efter den här bilden togs så sprang Smilla fram och snodde pinnen och så toksprang vi runt prästgården tills vi stupade. Smilla vann visserligen men vad gör väl det bara man slipper ha trååååååkigt. Det är mycket roligare att springa än att planera.

När vi kom hem gick vi ut i skogen på en riktigt lång promenad. Till och med matte tyckte det var tokskönt.

4 kommentarer:

  1. Hej. Urtråkigt med planering. De glömmer bort oss 4-beningar! Vi var på kurs igår och matte säger att jag är trög och har inte rätta stinget för att gå lydnad, fast ligg, sitt och stå är jag duktig på. Ja, leka är jag ju också duktig på. Trög, det var det värsta jag hört!!

    SvaraRadera
  2. Hej Curry!
    De hajar inte att vi driver med dem när vi låsas var "tröga". Själv brukar jag sjunka ner i en liten hög när jag tycker träningen är tråkig. När husse och matte försöker få mig att sitta eller stå så tittar jag oförtående på dem. Funkar varje gång! Vi kommer ner till Skåne efter nyår. Ska vi leka?

    SvaraRadera
  3. Hörrni, småglin... Snart kommer de ställa ännu mer krav på er och funkar inte det kommer de adoptera bort er, tror jag. Å Curry... du e faktiskt lite trög ibland...
    //Morbror Pelle

    SvaraRadera
  4. Jippi, välkomna ner! Jätteroligt!

    SvaraRadera