onsdag 20 maj 2009

Blommor & Bin - det är ju vår!!!


Jag och tant J

- Husse, nu får du faktiskt skärpa till dig och koncentrera dig lite på min blogg, sa jag till honom skarpt när han kom hem ikväll. Jag har faktiskt mitt rykte och mina räkningar att tänka på och dessutom börjar mina fans höra av sig med högljudda klagomål!
Till husses försvar får man dock säga att han har haft väldigt tidiga morgnar och väldigt sena kvällar den sista tiden. Det är något nytt uppdrag han har som han lägger ner alldeles för mycket tid på. Men förhoppningsvis kommer det ge bättre torrfoder i matskålen!!
Men vi har haft en bra vecka, Smilla, tant Jackie och jag. Vi har varit nere vid vår badstrand nästan varje kväll och hämtat plastdummies som matte slänger bort i vattnet hela tiden, och jag har faktiskt lärt mig simma riktigt bra nu.
Men det är något konstigt med tant Jackie, helt plötsligt luktar hon väldigt intressant i rumpan och sätter små stämpelmärken på golvet. Och matte har ögonen på mig mer än vanligt just därför... Har det att göra med att syrenerna och häggen blommar och bina surrar...???

It's Batdog!!!


Jag fläker ut mig i hela min längd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar