lördag 23 oktober 2010

Vintern e här!


Vad tusan! Mina favvopinnar som jag la här igår e borta!



Kallt å vitt - det måste va snö! Och vad är det som luktar här??


Smilla var lika konfunderad som jag. Hennes pinnar var också borta.



Sen kom vi på att det ändå är ganska kul med snön så då blev det brottning!


Å rullningar i snön.


Sen tränade vi höjdhopp!


Å avslutade med labberace.


Å helt plötslig blev jag lite trött.



Men Smilla passade på att rulla sig i snön.


Å jag gör ju som hon gör. Snart måste det vara jul. God jul!

3 kommentarer:

  1. Speciella hälsningar från syster Curry. Nu kan hon prata i mun på Chillie igen. Ordningen återställd! Förlåt, oordningen återställd!?

    SvaraRadera
  2. Va?! Hoppade ni över hösten? Får ni julklappar nu? Å tomtegröt? Å kissa på julgranen?

    SvaraRadera