lördag 28 februari 2009

Hallå där!


Häromdagen hade jag ett bra snack med min farbror Pelle i Skåne. Han, eller rättare sagt hans matte Anna, har bloggat ett bra tag nu och då kallar han sig PelleErövraren minnsann... Du hittar hans fantastiska blogg på www.pelleerovraren.blogspot.com/. Nåja, Skåne kanske inte är så mycket att erövra ??!!
Likväl tyckte han att jag också skulle föra någon form av anteckningar över mitt unga liv (jag fyller 8 månader nästa söndag, tuggben modell polisbatong står högst på önskelistan). Så då tog jag ett snack med min husse om inte vi också kunde börja blogga. Så här är vi.
Det kommer bli lite bilder, lite dagboksanteckningar, en hel del funderingar och filosoferande och självklart en hel del förslag på hur man bättrar på det här jämrans torrfodret som de ger mig att äta.

Vi hörs,
Hobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar